12.října 2016
Jednou z nejdůležitějších věcí při přípravě grafického návrhu nového firemního logotypu je, abyste se ujistili, že nenapodobuje nebo nekopíruje jiná loga, především pak loga konkurenčních společností. Zdá se, že je to jednoduché? Možná ne tak docela.
Logo design, Branding, Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Obchod a podnikání
14.září 2016
Podle analýzy, kterou 10. září 2016 provedl designer Paul Herbert, vyplývá, že nejoblíbenější barvou internetu je barva .....
Webdesign, Různé, Grafika a design, Obchod a podnikání, Branding
16.března 2016
Pracovat na volné noze jako designer je poslední dobou stále obtížnější. Všude existuje spousta konkurence a spousta zákazníků, co chtějí hodně práce za málo peněz. Jak si tedy v tomto prostředí může zkušený grafik přijít na slušné peníze? Klíčem k úspěchu je být aktivní a hledat různorodé zdroje příjmů, které ostatní grafici tolik nevyužvají. Tento článek Vám ukáže 10 způsobů, jak vydělat peníze navíc tím, co Vás baví a v čem jste dobří.
Freelancing, Blogování, Obchod a podnikání, Tvůrčí schopnost, Různé
4.března 2016
Přijměte pozvání na největší událost letošního roku v oblasti reklamy se zaměřením na technologie a materiály pro výrobu reklamy, signmaking, polygrafii, POP/POS, dárkové předměty a související služby
Akce a události, Obchod a podnikání, Tisk a produkce, Grafika a design
11.února 2016
Mnohalété zkušenosti s marketingem na sociálních sítích a zejména pak na českém fenoménu facebooku mi umožňují, podělit se s Vámi o některé své postřehy z tohoto prostředí, které jsem shrnul do 9 základních bodů.
6.ledna 2016
V souboji s agenturami je důležité nabídnout vašemu potenciálnímu zákazníkovi alespoň jeden pádný důvod, aby najmul právě vás. Stále ještě existuje mnoho společností, které z různých důvodů neuvažují o výhodách, které s sebou přináší využití služeb freelancera, například k vytváření svých webových stránek (nebo k tisku reklamních materiálů, brožur, apod.), a mají tendenci k tomu najímat si agenturu. Jednoduše proto, že neví o lepší možnosti nebo proto, že se spoléhají na několik prvních výsledků, které jim nabídne internetový vyhledávač.