28.ledna 2016
V posledních letech nabývá infografika stále většího významu, jež je podnícen jak rostoucí dosažitelností dat, tak i hladem sociálních sítí po působivých obrázcích. Není tedy divu, že čím dál více pracovníků v marketingu využívá v kampaních tohoto nástroje, protože infografiky jsou schopné podávat informace zároveň výstižně a atraktivně a umožňují snadné sdílení.
Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Sociální média, Branding, Různé
6.ledna 2016
V souboji s agenturami je důležité nabídnout vašemu potenciálnímu zákazníkovi alespoň jeden pádný důvod, aby najmul právě vás. Stále ještě existuje mnoho společností, které z různých důvodů neuvažují o výhodách, které s sebou přináší využití služeb freelancera, například k vytváření svých webových stránek (nebo k tisku reklamních materiálů, brožur, apod.), a mají tendenci k tomu najímat si agenturu. Jednoduše proto, že neví o lepší možnosti nebo proto, že se spoléhají na několik prvních výsledků, které jim nabídne internetový vyhledávač.