14.dubna 2016
V tomto článku se budu snažit vysvětlit některé termíny webové typografie a zároveň budu prezentovat několik tipů, jak zlepšit čitelnost textové části Vašeho webu.
31.března 2016
CorelDRAW® Graphics Suite X8 je rozsáhlé grafické řešení, které vám pomůže převádět tvůrčí energii na grafiku, jež působí potěšení a zanechává trvalé dojmy bez ohledu na médium. Jeho nástroje velkého kalibru, bezkonkurenční výkon a pracovní plocha s rozsáhlými možnostmi přizpůsobení vám dávají dostatek síly na osedlání vaší kreativity, vytváření návrhů vaším vlastním stylem a inspirování cílové skupiny.
16.března 2016
Pracovat na volné noze jako designer je poslední dobou stále obtížnější. Všude existuje spousta konkurence a spousta zákazníků, co chtějí hodně práce za málo peněz. Jak si tedy v tomto prostředí může zkušený grafik přijít na slušné peníze? Klíčem k úspěchu je být aktivní a hledat různorodé zdroje příjmů, které ostatní grafici tolik nevyužvají. Tento článek Vám ukáže 10 způsobů, jak vydělat peníze navíc tím, co Vás baví a v čem jste dobří.
Freelancing, Blogování, Obchod a podnikání, Tvůrčí schopnost, Různé
11.února 2016
Mnohalété zkušenosti s marketingem na sociálních sítích a zejména pak na českém fenoménu facebooku mi umožňují, podělit se s Vámi o některé své postřehy z tohoto prostředí, které jsem shrnul do 9 základních bodů.
28.ledna 2016
V posledních letech nabývá infografika stále většího významu, jež je podnícen jak rostoucí dosažitelností dat, tak i hladem sociálních sítí po působivých obrázcích. Není tedy divu, že čím dál více pracovníků v marketingu využívá v kampaních tohoto nástroje, protože infografiky jsou schopné podávat informace zároveň výstižně a atraktivně a umožňují snadné sdílení.
Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Sociální média, Branding, Různé
6.ledna 2016
V souboji s agenturami je důležité nabídnout vašemu potenciálnímu zákazníkovi alespoň jeden pádný důvod, aby najmul právě vás. Stále ještě existuje mnoho společností, které z různých důvodů neuvažují o výhodách, které s sebou přináší využití služeb freelancera, například k vytváření svých webových stránek (nebo k tisku reklamních materiálů, brožur, apod.), a mají tendenci k tomu najímat si agenturu. Jednoduše proto, že neví o lepší možnosti nebo proto, že se spoléhají na několik prvních výsledků, které jim nabídne internetový vyhledávač.