14.dubna 2016
V tomto článku se budu snažit vysvětlit některé termíny webové typografie a zároveň budu prezentovat několik tipů, jak zlepšit čitelnost textové části Vašeho webu.
21.února 2016
Ve společnosti, kde jsou lidé neustále rozptylováni chytrými telefony, tablety a notebooky, musejí loga a značky mezi sebou stále více soutěžit, aby upoutaly pozornost všech potencionálních zákazníků. V reakci na tuto výzvu, nejúspěšnější logo designeři současnosti na sebe berou nelehký úkol, jak do svých návrhů začlenit nejrůznější prvky jako jsou typografie, geometrie, negativní prostor a další.
Logo design, Branding, Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Blogování
11.února 2016
Mnohalété zkušenosti s marketingem na sociálních sítích a zejména pak na českém fenoménu facebooku mi umožňují, podělit se s Vámi o některé své postřehy z tohoto prostředí, které jsem shrnul do 9 základních bodů.
28.ledna 2016
V posledních letech nabývá infografika stále většího významu, jež je podnícen jak rostoucí dosažitelností dat, tak i hladem sociálních sítí po působivých obrázcích. Není tedy divu, že čím dál více pracovníků v marketingu využívá v kampaních tohoto nástroje, protože infografiky jsou schopné podávat informace zároveň výstižně a atraktivně a umožňují snadné sdílení.
Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Sociální média, Branding, Různé