16.března 2016
Pracovat na volné noze jako designer je poslední dobou stále obtížnější. Všude existuje spousta konkurence a spousta zákazníků, co chtějí hodně práce za málo peněz. Jak si tedy v tomto prostředí může zkušený grafik přijít na slušné peníze? Klíčem k úspěchu je být aktivní a hledat různorodé zdroje příjmů, které ostatní grafici tolik nevyužvají. Tento článek Vám ukáže 10 způsobů, jak vydělat peníze navíc tím, co Vás baví a v čem jste dobří.
Freelancing, Blogování, Obchod a podnikání, Tvůrčí schopnost, Různé
21.února 2016
Ve společnosti, kde jsou lidé neustále rozptylováni chytrými telefony, tablety a notebooky, musejí loga a značky mezi sebou stále více soutěžit, aby upoutaly pozornost všech potencionálních zákazníků. V reakci na tuto výzvu, nejúspěšnější logo designeři současnosti na sebe berou nelehký úkol, jak do svých návrhů začlenit nejrůznější prvky jako jsou typografie, geometrie, negativní prostor a další.
Logo design, Branding, Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Blogování
28.ledna 2016
V posledních letech nabývá infografika stále většího významu, jež je podnícen jak rostoucí dosažitelností dat, tak i hladem sociálních sítí po působivých obrázcích. Není tedy divu, že čím dál více pracovníků v marketingu využívá v kampaních tohoto nástroje, protože infografiky jsou schopné podávat informace zároveň výstižně a atraktivně a umožňují snadné sdílení.
Grafika a design, Tvůrčí schopnost, Sociální média, Branding, Různé