Pay Per Click (PPC) odkazuje na reklamu, která se zobrazuje na stránkách v rámci vyhledávání u vyhledavačů (SERP). Náklady za to, že se reklamy zobrazují na SERP závisí na dvou věcech: klíčových slovech a ceně za proklik (CPC). CPC je identifikována podle nákladů na jednotlivá klíčová slova, které existují jako součást rámcového systému nabídek. Některá klíčová slova jsou dražší než ostatní, což je hlavní důvod, proč je výzkum PPC klíčových slov zásadní pro stanovení finálních klíčových slov u Vašich kampaní.
Již dávno jsem pochopil, jak zásadní je role PPC reklamy v rámci SEO. Nabízím širokou škálu PPC služeb jako součást komplexního online marketingu. Např. tvorba a optimalizace reklam, správa rozpočtu Vaší marketingové kampaně a vypracování měsíčních reportů úspěšnosti kampaní.
Pravidla online marketingu se mění velice často a také hodně rychle. PPC reklamy vyžadují každodenní úpravu, aby fungovaly tak jak mají. Hodnotím individuální potřeby Vaší společnosti a průběžně sleduji a upravuji aktuální výši cen za proklik u jednotlivých klíčových slov.
Každá komplexní marketingová kampaň ve vyhledávačích by měla zahrnovat PPC reklamu. Správně realizovaná PPC strategie je základem pro optimalizaci internetového marketingu a je-li provedena správně, může kompletně zaplatit propagaci Vaší značky, CTR, a co je nejdůležitější, konverzi. Hlavní výhodou mnou nabízených PPC služeb je schopnost kontrolovat výši Vašich nákladů a možnost rozhodovat o tom, jak vysoko bude ve vyhledávačích Vaše reklama zobrazena.
Efektivní PPC strategie Vám také může pomoci s výběrem nejvhodnějších klíčových slov při správě Vaší SEO kampaně. Taková slova implementovaná do Vašich SEO kampaní zvyšují zobrazování Vašeho webu v očích všech vyhledávačů.
Je třeba mít na paměti, že i Vaše konkurence si spravuje vlastní PPC kampaně. Nicméně moje služby Vám zajistí zvýšení a ustálení CTR a konverzí díky čemu budete vždy o krok před svou konkurencí a Váš obchodní potenciál zůstane silný.
Vaše webové stránky už pomocí PPC kampaně získávají nové návštěvníky. Kolik z nich si na Vašich stránkách nebo na Vašem e-shopu něco zakoupí? Optimalizace konverze je proces, díky kterému Vám můžu pomoci zvýšit počet návštěvníků, kteří se stanou Vašimi zákazníky.
1) Začnu tím, že se podívám na návštěvnost Vašich internetových stránek. Je důležité zajistit, aby každá Vaše webová stránky získávala svou návštěvnost ze správných zdrojů. Vaše domovská stránka by například neměla získávat svou návštěvnost z vyhledávání všech Vašich produktů nebo služeb. Místo toho, by každý typ služby nebo produktu měl mít vlastní vstupní stránku. Takto návštěvníci Vašich stránek ihned najdou přesně ten typ zboží nebo služeb, který hledají a je daleko vyšší šance, že uskuteční nákup nebo požádají o některou z Vámi nabízených služeb.
2) Dále se budu snažit snížit tzv. počet výzev k akci na minimum a ujistím se, že se tyto výzvy spojí se správným druhem potencionálního zákazníka, jenž na web přichází ze vstupní stránky.
3) Zredukuji veškeré rušivé elementy vizuálního charakteru na stránkách tak, aby se návštěvník Vašeho webu mohl zaměřit pouze na to, aby se z něj stal Váš zákazník.
4) Na každé vstupní stránce se budu zajímat o to, jestli je její výstup jasný a zřejmý a odpovídá typu hledání, což povede k tomu, že uživatel ve vyhledávačích nalezne Vaši stránku na prvním místě.
Mnou řízené e-mailové kampaně nabízejí jednoduché a pohodlné řešení outsourcingu pro ty, kteří potřebují připravit zkušený a spolehlivý obsahy zpráv pro Vaše e-mailové kampaně.
Osobní kontakt pro externí realizaci Vašich kampaní.
Import Vašich kontaktních údajů.
Tvorba personalizovaného designu e-mailu založeného na Vaší vlastní firemní identitě.
Uspořádání obsahu se začleněním a formátování Vašich textů a obrázků.
Schválení finálního návrhu hromadného e-mailu před jeho rozesláním.
Poslední testování před rozesláním e-mailu a kontrola zobrazování e-mailu v doručených poštách.
Plánování s vysokou prioritu správného času rozeslání e-mailu.
Zhodnocení kampaně zaměřené na výslednou efektivitu.
Při tvorbě unikátního a inovativního designu pro své klienty tvořím praktická řešení jejich potřeb. Má různorodá klientská základna je klíčem
k mé kreativitě a originálnímu designu.
Profesionální grafické služby poskytuji již více než 10 let. Během této doby jsem se podílel na realizaci širokého spektra projektů pro mnoho různorodých zákazníků - malých i velkých.
Mezi mnou nabízené služby patří kompletní online a offline grafický design, následný tisk, e-marketing, copywriting, fotografování apod (více v sekci nabídka).
Dokáži realizovat jakýkoliv projekt v minimálním čase za velmi dobrou cenu. Nabízím slevy v případě objednání více služeb najednou. Cenové kalkulace připravuji individuálně.
Grafické návrhy připravuji způsobem, kdy je zákazník zapojen do vývojového procesu, má možnost spolupracovat na každém kroku a je zdrojem cenné zpětné vazby.
Nabízím kvalitní a cenově přijatelné grafické služby, které sahají od strategie a plánování, designu a vývoje, až po spuštění a následnou podporu.
Správný branding je víc než logo. Je to DNA, které identifikuje a představuje váš produkt nebo společnost v mysli zákazníka. Vím přesně jak na to.
Dobrý design musí jít nad rámec estetiky. Když pracuji na grafickém návrhu, beru v potaz všechny proměné, všechny možnosti tak, aby byl finální návrh perfektní.
Tvořím jedinečné návrhy pro širokou škálu tiskovin. Potřebujete vaše návrhy vytisknout? Není problém. Disponuji sítí smluvních tiskáren.
Navrhuji profesionální a moderní weby, které jsou snadno ovladatelné, zobrazují se na prvních pozicích ve vyhledávačích a fungují na všech zařízeních.