Grafický design brožur je umění, které vyžaduje značné grafické dovednosti, konkrétní zkušenosti, a silný nadhled. Je to delikátní marketingový proces pro každou společnost a musí zůstat v rukou profesionálů.
Pro mnoho společností, je brožura základním kamenem jejich marketingových kampaní. Dobře navržený brožura může být levným marketingovým prvkem, který se používá, aby zacílil zprávu přímo potenciálnímu zákazníkovi. Jako součást nákupního procesu, můžou brožury pomoci podpořit prodej, reagovat na informační dotazy, představit Vaše podnikání, produkty a služby, nebo mohou být použity v masové emailové kampani.
1. Standardní list papíru, složený třikrát vytvoří šest panelů (jeden vpředu, čtyři vnitřní, jeden zadní). Jedná se o nejběžnější typ brožury a obvykle se používají k propagaci služeb a produktů, nebo se využívá jako přímá poštovní zásilka.
2. Standardní list papíru, složený dvakrát vytvořit čtyři panely (jeden vpředu, dva uvnitř, jeden vzadu). Tento typ brožury se obvykle používá pro informační brožury, protože umožňuje větší prostor pro obsah.
Moje zkušenosti a dovednosti Vám zajistí, že Vaše brožura bude vytvořena na stejné úrovni jako marketingové materiály od velkých korporací, s tím rozdílem, že zaplatíto pouze zlomek z jejich ceny.
Obrázky nebo fotografie jsou velice mocné a mohou podpořit nebo naopak zcela zničit Váš design. Vaše snímky by měly vyvolat emocionální odezvu od Vašich potenciálních zákazníků, pobízet je, aby se rozhodli využít Vašich služeb či produktů.
Nadpisy jsou první informace, které čtenář ve Vaší brožuře spatří, a proto musí přitahovat pozornost čtenáře. Efektivní nadpisy mohou být vytvořeny jako oznámení nebo mohou čtenáři pokládat otázky nebo mu mohou říct přesně to, co má dělat.
Výběr barev může mít vliv na váš cílový trh. Barvy jsou vizuálně přitažlivé, pokud jsou použity správně. Správné barvy zvýrazní Vaši brožuru a poskytují Vašim zákazníkům emocionální zážitek.
Obal brožury musí být vizuálně přitažlivý, a to i v případě, že bude umístěn na reklamním stojanu. Horní třetina obalu Vaší brožury by měla být dostatečně zajímavá, aby si čtenář uvědomil zaměření Vaší brožury maximálně do deseti vteřin od začátku prohlížení.
Při tvorbě unikátního a inovativního designu pro své klienty tvořím praktická řešení jejich potřeb. Má různorodá klientská základna je klíčem
k mé kreativitě a originálnímu designu.
Profesionální grafické služby poskytuji již více než 10 let. Během této doby jsem se podílel na realizaci širokého spektra projektů pro mnoho různorodých zákazníků - malých i velkých.
Mezi mnou nabízené služby patří kompletní online a offline grafický design, následný tisk, e-marketing, copywriting, fotografování apod (více v sekci nabídka).
Dokáži realizovat jakýkoliv projekt v minimálním čase za velmi dobrou cenu. Nabízím slevy v případě objednání více služeb najednou. Cenové kalkulace připravuji individuálně.
Grafické návrhy připravuji způsobem, kdy je zákazník zapojen do vývojového procesu, má možnost spolupracovat na každém kroku a je zdrojem cenné zpětné vazby.
Nabízím kvalitní a cenově přijatelné grafické služby, které sahají od strategie a plánování, designu a vývoje, až po spuštění a následnou podporu.
Správný branding je víc než logo. Je to DNA, které identifikuje a představuje váš produkt nebo společnost v mysli zákazníka. Vím přesně jak na to.
Dobrý design musí jít nad rámec estetiky. Když pracuji na grafickém návrhu, beru v potaz všechny proměné, všechny možnosti tak, aby byl finální návrh perfektní.
Tvořím jedinečné návrhy pro širokou škálu tiskovin. Potřebujete vaše návrhy vytisknout? Není problém. Disponuji sítí smluvních tiskáren.
Navrhuji profesionální a moderní weby, které jsou snadno ovladatelné, zobrazují se na prvních pozicích ve vyhledávačích a fungují na všech zařízeních.